Brak kupujących oraz słabe wyniki sprzedaży są główną bolączką właścicieli sklepów internetowych. Inwestowane w marketing pieniądze zwracają się bardzo powolnie i trudno jest stwierdzić, czemu właściwie nikt nie chce niczego u nas zamawiać. Jak rozwiązać problem braku zamówień?
Marketing to nie wszystko. Na nic nam się zdadzą wysokie pozycje w wyszukiwarce czy perfekcyjnie zaplanowane kampanie Adwords, jeśli nasz sklep będzie po prostu nie atrakcyjny. Musimy wiedzieć jak klienci poruszają się po naszym sklepie oraz w którym momencie rezygnują z zakupu, ile czasu zajmuje im decyzja.
Wszystkie te kluczowe dla sukcesu internetowego biznesu dane może dostarczyć nam Google Analytics. Oczywiście narzędzie musi to być prawidłowo skonfigurowane, a odczytując dane powinniśmy wiedzieć, o czym one mówią i jakie zachodzą między nimi korelacje. Instrukcję, jak zabrać się za pracę z Google Analytics znajdziecie Państwo pod poniższym adresem: