Reklama Internetowa Kampanie Reklama na WP.pl

Reklama na WP.pl

Wirtualna Polska jest trzecią wyszukiwarką (połączoną z portalem) w Polsce jeśli chodzi o liczbę korzystających z niej internautów. Dzięki boksom reklamowym w Wirtualnej Polsce można dotrzeć do użytkowników, którzy aktywnie szukają oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Sposób umieszczenia reklam w tym portalu obrazuje poniższy rysunek. Uruchomienie kampanii reklamowej w Wirtualnej Polsce nie jest już czymś wyjątkowym tylko jest to jedna z form promocji w tej wyszukiwarce. Cenniki umieszczenia reklam w wyszukiwarce oparty jest na systemie „Cost per Click” (koszt za klikni?cie), co ułatwia kontrolowanie kosztów. Oznacza to, że płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na Twoją reklamę. Aby zlecić kampanię reklamową w wp.pl należy:

  1. Hasło reklamowe Pierwszym krokiem jest stworzenie boksu reklamowego. Boks reklamowy składa się z 3 modułów: tytułu strony(niebieski), opisu strony(czarny), adresu strony(zielony). Boks można wymyślić samemu lub zlecić to nam.
  2. Słowa kluczowe Słowa kluczowe (lub frazy) określają kiedy nasza kampania ma być wyświetlana. Konkretnie, po wpisaniu jakiego słowa w wyszukiwarce chcemy aby nasza reklama się pojawiła na pierwszej stronie. Jak wybrać idealne słowa? Można je znać z własnego doświadczenia. Można również zlecić to nam i naszym zadaniem będzie, aby Państwa kampania trafiła do grupy docelowej – tak aby była najskuteczniejsza.
  3. Miesięczny budżet kampanii Jest to najbardziej kluczowy moment w całej konfiguracji kampanii reklamowej. To jaki budżet ustalimy, ma wpływ na to jak często oraz co najważniejsze gdzie nasze reklamy wyświetlane. Kampanie opierają sie na dziennym budżecie. Jeśli przeznaczymy na kampanie reklamową 300zł miesięcznie – wtedy dzienny budżet wyjdzie ok. 10zł dziennie. Jeśli zdarzy się sytuacja, że przekroczymy dzienny budżet – nasze reklamy przestaną się wyświetlać. Kampanie reklamowe są swego rodzaju aukcją. Która firma będzie skłonna zapłacić więcej za reklamę – ta będzie najwyżej.
  4. Uruchomienie kampanii
  5. Miesięczne raporty Miesięczne raporty sprawozdawcze ze skuteczności kampanii i realizacji budżetu przygotowywane przez naszych specjalistów.