W marcu tego roku w Warszawie miał miała miejsce dwunasta już edycja znanego SEMcampu. SEMcamp jest cykliczną konferencją specjalistów z branży SEM. Konferencja organizowana jest w celu szerzenia wiedzy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych.
W tym roku specjaliści z branży przedstawili sześć obszernych prezentacji raportujących nowinki z branży. Przedstawimy najciekawsze z nich.
Na pierwszy ogień poszły rozszerzone kampanie AdWords, które umożliwiają lepsze dostosowanie reklam do kontekstu w jakim porusza się potencjalny klient. Drugi temat to powszechne zagadnienie – jak złapać klienta w Internecie? Specjaliści polecali nam kampanie remarketingowe, przypominając, że około 70% osób porzuca koszyk zakupowy przed finalizacją transakcji. Kolejnym tegorocznym tematem były strategie optymalizacji Google AdWords z wykorzystaniem Google Analytics. Ten sposób łączenia kont umożliwia sprawne dopasowanie naszej kampanii reklamowej do zachowań internautów. Ciekawą kwestią poruszoną na konferencji był wpływ portali społecznościowych na wyniki w wyszukiwarce Google. Specjaliści trafnie zwrócili uwagę na to, że stoimy u progu spersonalizowanych wyników wyszukiwań, dlatego nie można zaniedbać starań o polecenia i sympatię użytkowników. Jak co roku SEMcamp udowodnił, że zrzesza specjalistów w swoim fachu prezentując zajmujące i kluczowe kwestie dla marketingu internetowego.
Reklama internetowa
Categories: