Od miesiąca mówi się w Polsce o pojawieniu się Google Merchant Center (GMC). Czym dokładnie jest GMC? Jak z niego ...
Kategoria: Kampanie
Jak zwiększyć ruch na swojej witrynie?Jak zwiększyć ruch na swojej witrynie?
Co zrobić jeśli posiadasz witrynę, na której zamieszczasz ciekawe treści jednak ruch na stronie uparcie nie chce rosnąć? Powinieneś zadbać ...
CertyfikatyCertyfikaty
Certyfikat Qualified Google Advertising Professional Wiedza z zakresu kampanii linków sponsorowanych Google AdWords na początku grudnia 2007 została potwierdzona przez ...
Kreacje graficzneKreacje graficzne
Atrakcyjna, zapadająca w pamięci kreacja graficzna przyciąga uwagę internautów i zachęca do podjęcia akcji. Przeważnie celem naszych banerów jest wywołanie ...
Reklama graficzna AdwordsReklama graficzna Adwords
Reklama graficzna a tekstowa W systemie reklam Adwords możemy promować swoje produkty lub usługi za pomocą reklam tekstowych oraz graficznych. ...
Kampanie baneroweKampanie banerowe
Początkowo reklama internetowa przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja – ...
Biznesowe portale społecznościoweBiznesowe portale społecznościowe
Portale społecznościowe Od długiego czasu bardzo popularne przez duże, a także te mniejsze firmy jest zakładanie profili i reklamowanie się ...
Kampania Adwords za granicąKampania Adwords za granicą
Czasami firma potrzebuje zdobywać nowe zagraniczne rynki i wtedy świetnym narzędziem promocyjnym może okazać się kampania Adwords. Określenie rynku docelowego ...
Formy reklamy internetowejFormy reklamy internetowej
W obecnych czasach użytkownicy internetu są „atakowani” masową ilością różnych form reklamy banerowej. Reklamodawcy dążą do tego, aby ich własny ...
Reklama na WP.plReklama na WP.pl
Wirtualna Polska jest trzecią wyszukiwarką (połączoną z portalem) w Polsce jeśli chodzi o liczbę korzystających z niej internautów. Dzięki boksom ...